vertrek - aankomt - Reisverslag uit Accra, Ghana van Nienke Janssen - WaarBenJij.nu vertrek - aankomt - Reisverslag uit Accra, Ghana van Nienke Janssen - WaarBenJij.nu

vertrek - aankomt

Blijf op de hoogte en volg Nienke

28 Januari 2013 | Ghana, Accra

Halloooooo:D

Wauw eindelijk is het dan zover! Ik zit in Ghana!
Het afscheid nemen was zoo moeilijk! Maar dat had ik ook niet anders verwacht!

We vlogen vanaf Brussel naar Cassaclance. En dan weer van Cassablanca naar Lome. (Weet nogsteeds niet in welk land dat ligt, weet iemand dat??? :$ ) En dan eindelijkkkkkk in Accra aangekomen!

Komen we daar aan... zijn de coaches nergens te bekennen!! Maar dankzij de aardige security die ons heeft geholpen hebben we ze gevonden!

Nou kwamen we bij het huisje aan. SUPER mooi! Heel groot! we hebben 5 slaapkamers van elk 3 bedden! We hebben een tuin met zand en palmbomen!

Verder is het super warm! Toen we aankwamen waren we ook gelijk helemaal plakkerig! Onze watchmen is wel aardig! Hij is nog niet zo oud en woont ook in het huis. Gelukkig kunnen we met hem goede afspraken maken! En hij vertelde duidelijk dat er géén jongens in huis mochten! Ook zijn vrienden mogen deze 2 maanden (voor ons) niet binnen komen! Toch wel fijn.

Hahahah en die Ghanezen, geweldig! Ze rijden zo snel en gevaarlijk! Haha en het enigste waar ze wel onderhoud aan houden is hun toeter! Hahaha ze toeteren naar iedereen. (die ze kennen :P )

Nou ik ga zo met alle meiden naar een restaurant!

Er volgt snel een nieuw verslag EN foto's!!:D

Xxx

• 28 Januari 2013 - 18:09

Stijn:

Zusje, fijn voor je dat je heel bent aangekomen in Ghana.
    lome ligt trouwens in togo;)

Groetjes je grote broer

• 28 Januari 2013 - 18:24

Tima:

Ninooo, hahaaa leuk om te lezen dat je het nu al naar je zin hebt!! wat moet dat lekker zijn om uit dit kleine kut landje weg te zijn en gewoon een prachtig huis te hebben met palbomen haha !! jammer dat je geen Ghanezen mee naar huis mag nemen, had wel iets voor jou geweest! ( grapje ) XXXX

• 28 Januari 2013 - 18:30

Merel:

Whopppaaa! Mooi dat je t nu al naar je zin heb, ben wel facking benieuwd naarde foto's!!!! Xx

• 28 Januari 2013 - 18:35

Merel:

Nieniee!! Mooi dat t nu al zo goed bevalt! Ben echt nieuwsgierig naar de foto's!! Xxx

• 28 Januari 2013 - 19:19

De Dielemansen:

he lieffie,

bedankt voor je verslag, kunnen we mooi bijhouden hoe het met je gaat. We zijn benieuwd naar de foto's en je volgende verslag natuurlijk,

heel veel liefs,
    de Dielemansen

• 29 Januari 2013 - 16:43

Nienke Janssen:

Hahaha waar ligt Togo nou weer Broer?!

Dankje voor al jullie reacties! :D

Xxxxxxx

Zal vanavond of morgen foto's plaatsen:D Heb al een baby vastgehouden (L)

• 29 Januari 2013 - 16:51

Stijn:

togo ligt naast ghana;) wil de foto's wel snel zien hoor

• 29 Januari 2013 - 19:11

Papa & Mama:

He meisje,
    Hoe istie?? Aan de eerste verslagen te zien gaat het lekker daar.Is de warmte een beetje vol te houden?
    Is de eerste werkdag meegevallen? Hoop dat alles naar wens gaat en veel liefs en
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    Cees en Ingrid

• 30 Januari 2013 - 09:58

Frank En Merel:

Nienke,

Wat fijn om te horen dat alles goed gaat daar.
    Ben benieuwd naar de foto's
    Haha zo word t wel moeijlker om een ghaneesje te vinden haha
    Veel plezier nog !!

Frank & merel

• 31 Januari 2013 - 14:19

Je Nicht Bianca En Tante Bep:

Hallo Nienke,
    Wat is dit leuk zeg om jou zo te volgen, en inderdaad wij zijn ook super benieuwd naar de foto`s.
    Wij hopen dat er snel meer reisverslagen op staan. veel liefs en een dikke knuffel van ons beiden.

• 05 Februari 2013 - 17:35

Heleen Visser:

Hallo Nienke,
    Fijn te horen dat jullie goed zijn aangekomen! Het huis is blijkbaar een luxe, niet verwacht!. De temperatuur is lekker warm, zeker als je het vergelijkt met afscheid in Nederland. Vandaag hadden we hier natte sneeuw. Het verschil is groot. Ik ben erg benieuwd naar de foto's en verhalen.
    Geniet en neem alles goed in je op want dit is wel een enorm avontuur!
    Heel veel groetjes uit Breda
    Heleen